Поклик Прип'яті: Проходження Затону

Ми починаємо захоплюючу гру в ролі майора СБУ Олександра Дегтярьова. У нас в руках АКМ, нагородний ПМ, у рюкзаку трохи медикаментів, їжі і патронів. Не густо для секретного агента Держбезпеки. Але командування пояснило це тим, що ми не маємо привертати увагу місцевих. Ну, раз не повинні, значить, не будемо. Одягнемо паперовий мішок на голову, щоб ніхто не бачив нашої військової пики, і вирушаємо в дорогу. Ми відразу ж отримуємо масу квестів. Потрібно дослідити місця падіння п'яти гелікоптерів. Стрілка на компасі показує, куди треба бігти. Щоб отримати більш детальне уявлення про майбутній маршрут, відкриємо карту. Що ж, орієнтуючись по компасу, починаємо шлях. Буквально через декілька хвилин нам зустрінеться сталкер. Дізнавшись у нього, де знаходиться найближча стоянка сталкерів, отримуємо позначку в КПК, та не поспішаємо завершувати діалог. Слід ще поспілкуватися з незнайомцем, він справжня знахідка для шпигуна: дає нам координати не тільки стоянки "Скадовськ", а і координати місця, куди впав один із вертольотів. Але, за словами сталкера, туди складно дістатися, хоча його товариш – Ной - знає дорогу. Отримавши новий квест, йдемо до Ноя. А заодно можна заглянути в табір сталкерів "Скадовськ". По дорозі ми зустрічаємося з представниками місцевої фауни - собаками. Мабуть, вони відчули запах ковбаси в нас у рюкзаку і, весело виляючи обрубками хвостів, рвонули до нас. Відразу відкриваємо вогонь: тільки ковбаскою вони не обмежаться. У АКМ сильна віддача, тому стріляти краще короткими чергами, цілячись собакам у голову, або ж скористатись ПМ, так ми зекономимо час та набої. Відмінно, йдемо далі. Заходити на "Скадовськ" не обов'язково, так як зараз для сюжетних квестів ми не знайдемо там нічого цікавого. Але, якщо потрібно підзаробити грошенят, відремонтувати спорядження або просто випити пляшку-другу горілки, то зупинимося ненадовго в таборі, після чого вирушимо до Ноя. Дійшовши до цілі, заходимо у двері праворуч. Господар "ковчега" зустрічає нас не дуже привітно: відразу відкриває вогонь із дробовика. Мабуть тому, що він живе тільки з собакою, трішки втратив глузд. Нам пощастило, що влучністю він не вирізняється, тому сміливо входимо в баржу, мило посміхаємось та ховаємо зброю.

Дивне явище

Опис: Декілька сталкерів помітили незвичайне навіть для Зони світло біля Земснаряду. Бармен відправляє Вас розвідати ситуацію, та попереджає, що там надзвичайно великий рівень радіації.

Проходження: Після отримання першого завдання виходимо з «Скадовська» та рухаємось на схід, до земснарядів. Обережно пробираємося крізь аномалії і радіацію на капітанський місток. Знайти джерело світла можна за допомогою детектора. Забираємо дивний артефакт «Змінений штурвал» і йдемо на вихід.

Перед тим, як вийти, варто зберегтись та придумати, що робити далі. Адже перед нами постає вибір. Але про це пізніше. Покидаємо судно. Не пройшовши й 10 метрів, нас зустрічає сталкер Вобла, розповідає історію, яка викликає співчуття, та просить віддати артефакт. Є два варіанти розвитку подій.

1. Віддаємо артефакт. Вобла з артефактом «зробить ноги». Повертаємося до Бороду. І що ми бачимо? Вобла здає наш артефакт торговцю. А після починає виправдовуватися, мовляв, гроші потрібні всім, ну а Бороді все одно, хто артефакт приніс. Ще раз розмовляємо з Воблою і зізнаємося йому, що зробили величезну помилку. Він зглянеться та дасть 1000руб. За інших варіантів розмови ви нічого не отримаєте.

2. Залишаємо артефакт собі. Під час розмови дайте зрозуміти нахабі, що артефакт він не отримає. Як тільки ви пройдете кілька метрів, на вас нападуть. Ззаду буде сам Вобла, спереду - два його товариші. Знищуйте негідників, збирайте трофеї та вперед - до Бороди. Нагорода: 3000руб. Координати схованки, пляшка горілки, два енергетичних напої та декілька бинтів.

Доповнення: Поряд із земснарядом можна знайти багато корисних речей. Артефакти залишають круги на воді, тож їх не складно помітити, і варто підкреслити, що їхній вигляд може бути різний.

Принести Корягі контейнер

Опис: Коряга добув гарний хабар та заховав його в автомобілі, біля аномалії. Але сталося нещастя: землетрус заніс «запорожець» під землю. Сталкер намагався забрати своє, але його злякав снорк. Тому Коряга просить Вас принести його хабар та поділити по-чесному.

Проходження: До машини можна потрапити двома шляхами: через провал у землі трохи західніше самої аномалії або ж через печери, що ведуть від аномалії "Кіготь". Будьте передбачливі, тому прихопіть із собою гарну зброю: рекомендовано дробовик і медикаменти - під землею будуть снорки та радіація. Після того, як заберете контейнер, повертайтеся на «Скадовськ».

Тепер є два варіанти завершення завдання: чесний і підлий. Отже:

1. Чесний. Повертаємо контейнер Корязі та чесно ділимо вміст. До свого вибору поставтеся серйозно. Всього ви зможете взяти 3 речі. Краще за все взяти артефакт та шолом. Але, якщо Ви благородний сталкер і не візьмете нічого, запропонованого Корягою, то в кінці він все одно подарує Вам щось.

2. Підлий. Відносимо контейнер Кардану, який за 500руб. відкриє його. Усередині виявиться непоганий хабар: Фора-12 +, декілька наукових аптечок, бинти, АКМ-74, артефакт та унікальний шолом. Але, зробивши це, ми, на жаль, провалимо завдання.

Додатково: Аномалія "Кіготь" буквально засіяна артефактами, тож прийшов час попрацювати з детектором.

Наїзд

Опис: Султан – місцевий пахан. Його банда вирішила пограбувати колег. Потрібно зробити вибір: або піти з бандитами, або попередити сталкерів.

Проходження: Говоримо з Султаном, після розмови доведеться дочекатись півночі, рекомендовано поспати. Зустрічаємо Кастета і вирушаємо на баржу «Т.Шевченко». Далі є два варіанти розвитку подій. Перший: допомогти бандитам, у нагороду Ви отримаєте визнання, 2100руб. і координати таємного сховища. Другий: стати на бік сталкерів і отримати горілку, аптечку і координати таємного сховища

Угода

Опис: Борода просить Вас зустрітися з дружніми стакерами неподалік Лісництва, щоб перешкодити покупці зброї.

Проходження: Прямуємо в район Лісництва на операцію. Зустрівши групу бандитів, розпитайте головного. Прямуйте за стрілкою. В ангарі ви виявите долгівця в екзоскелеті на прізвисько Морган. І з яких пір «Долг» продає бандитам зброю? Підозріло. Після початку торгу станеться напад вільних сталкерів. Морган закричить, що Ви привели хвіст. Почнеться стрілянина. Доведеться прибрати всіх: і вільних, і торговця з охороною. Обшукайте тіла убитих. Найголовніше - забрати КПК торговця Моргана. Думаю, начальник «Долгу» буде радий дізнатися про те, що хтось приторговує їхньою зброєю. Опісля поспілкуйтеся з головним бандитом.

Нагорода: 6000руб. і координати таємного сховища

Додатково: КПК Долгівця не продавайте Сичу, а притримайте до локації Юпітера.

Угода(2)

Опис: Султан просить Вас приглянути за процесом продажу зброї.

Проходження: Діставшись на місце, спочатку поговоріть із бандитами, потім заходьте разом із ними всередину будівлі (якщо не запускається ролик, то вийдіть і знову увійдіть у кімнату). На жаль, «Долг» почне палити в Вас, мовляв, Ви привели хвіст. Необхідно знищити і «Долг», і сталкерів.

Нагорода: 5000руб. і координати таємного сховища

Додатково: КПК Долгівця не продавайте Сичу, а притримайте до локації Юпітер.

Зникнення сталкерів

Опис: Глухар розповів Вам, що останнім часом почали безслідно зникати сталкери. Нещодавно було знайдено тіло одного з них, зовсім знекровлене. Робимо висновок: це - кровососи. Глухар відправив на пошуки мисливця Данилу, але той не повернувся. Вам треба обстежити місце біля локації Соснодуб, а Глухар огляне іншу локацію.

Проходження: Коли Ви дістанетесь до місця, зазначеного на карті, Глухар повідомить, що знайшов-таки лігво мутантів і благає Вас допомогти. Спочатку детально огляньте локацію, там Ви знайдете декілька артефактів та скелет одного з приятелів риммастера. У Соснодубі, швидше за все, будуть два артефакти. Ви знайдете «Колобок», який не варто продавати, бо він потрібен буде для подальшого проходження гри.

Далі до ВНЗ "Круг", у якому і знаходитися лігво кровососів. Перезаряджайте дробовик та вперед - на пошуки пригод. Невдовзі Вам зустрінеться два нахабних кровососи. Тримайтесь ближче до глухаря. Праворуч кімнати зі сталкерами - решітка, під нею знаходиться тіло сталкера, у нього може бути артефакт. Коли Глухар відкриє двері, Ви пройдете по коридору. Навіть не думайте починати стрілянину: вас двоє, а кровососів - більше 10. Потрібно тихо пройти поміж них та нікого не зачепити. Далі два варіанти розвитку подій: втекти з Глухарем або влаштувати криваву м'ясорубку - нерозумно і дуже важко, але цікаво.

Після виходу можете йти до Бороди. Через деякий час на КПК прийде повідомлення, що Глухар чекає вас на стоянці сталкерів. Але його там немає. Борода підкаже, що Глухаря Ви зможете знайти біля портових кранів – шкода, буде занадто пізно. Прибувши на місце, Глухаря слід шукати не під самим краном, а в сторожці неподалік, метрів за 50. У прибудові знайдете тіло Данила, а в самому будинку – закривавлене тіло  Глухаря та доктора Тремору, котрий стоїть з ножем. Тремор розповість, що сам убивав сталкерів, бо має дивну хворобу. Тремор застрелиться і сам, так що не варто витрачати патрони, а от послухати його можна. Обшукайте доктора після смерті - знайдете пристойний запас медикаментів. Далі до Бороду - за нагородою.

Нагорода: Детектор "Велес", координати 5 схованок, 8000руб. Також за розкриття цієї нелегкої справи Вам в ящик на Скадовську будуть додаватися аптечки і медичні препарати.

Лігво кровососів

Опис: Борода просить Вас розібратися з кровососами. Для цього необхідно знайти газ, який можна пустити в систему вентиляції. Де знайти газ, знає Сич, а  його можна знайти на другому поверсі. Він вимагатиме 2000 рублів за інформацію.

Проходження: Згідно з його даними, газ повинен знаходитися в кинутій автоколоні військових, яка застрягла на мосту, біля Лісництва. Щоб взяти газ, необхідно виконати наступні дії:

  • дістатися до першого УАЗика, у багажнику якого знаходиться ящик із документами і ключем 1;
  • дійти до початку колони, зістрибнути нижче та залізти на другий УАЗик, в якому знаходиться ключ 2 та документи;
  • залізти в ЗІЛ, який стоїть посеред колони, відкрити ящик із газом  та забрати його.

Далі Вам необхідно дістатися до ВНЗ "Круг", встановити балон в установку і почекати близько хвилини. Нудьгувати не доведеться: 2 кровососа із задоволенням складуть Вам компанію. Після всього  необхідно доповісти Бороду про виконане завдання і отримати нагороду. Документи, знайдені в автоколоні, можете продати Сичу.

Табір найманців

Опис: Сич пропонує Вам принести будь-яку інформацію, знайдену в таборі найманців.

Проходження: Табір знаходиться на станції переробки відходів, дістатися до якої можна через Лісництво та міст із військової техніки.  

Парадний вхід буде зачинений, тож доведеться обійти. Прямуйте ліворуч, вздовж паркану. Ви почуєте попереджувальні постріли. Так найманці пропонують Вам покинути територію. Також погрожують розправою. Близько 8 осіб. З них двоє будуть у екзоскелетах - це Крюк і Хребет. Убийте негідників. Заберіть у них особисті КПК. Тепер піднімайтеся на третій поверх будівлі станції. На столі виявите ноутбук. Хапайте його і тягніть всі гаджети Сичу. За КПК Крюка та Хребта Сич віддячить. Завдання виконано.

Нагорода: 4000руб.

Додатково: Якщо при проходженні гри Ви зможете знайти і продати 10 об'єктів інформації, то отримаєте досягнення "Торговець інформацією", яке забезпечить суттєві знижки на покупку інформації.

МІСЦЕ ПАДІННЯ: СКАТ 2

Опис: Необхідно дістатися до локації «Залізний Ліс».

Проходження: На локації з противників тільки полтергейст. Убити тварюку не складно, головне уникати предметів, які будуть летіти у вас. Стріляти краще впритул: зіткнення з полтергейстом не приведе до втрати здоров'я. Для сутички краще всього використовувати дробовик, адже він зарекомендував себе, як зброя проти мутантів. У бортовому комп'ютері були карти місцевості, які необхідно показати провіднику. За допомогою них він зможе водити "екскурсії" по новому маршруту, більш безпечному, тож Вас будуть суттєві знижки.

Додатково: Неподалік аномалії знаходиться маса різних артефактів, тож скористайтесь детектором для пошуку.

МІСЦЕ ПАДІННЯ: СКАТ 3

Опис: Скат 3 перебувати на південному плато, до якого знає дорогу тільки Ной. Він живе на Старій баржі. Поговоривши з Ноєм, йдемо разом з ним до плато

Проходження: Орієнтуючись на карті, знайдіть судно Ноя. Щоб потрапити всередину, необхідно скористатися дверима збоку - будьте готові до пострілу дробовика. Ной  дуже любить відвідувачів. У нього дах поїхав давно і повернутися не обіцяв. Він розповість Вам, що на плато є нора снорків і їх популяцію Вам доведеться сильно зменшити - але вже не звикати. Погодившись, щоб він Вас провів, опинитеся в згорілому Хуторі. Дістаньте детектор, пошукайте артефакт, а потім, обов'язково з розгону, стрибайте в аномалію. На жаль, Ноя вже з Вами не буде - тому зі Снорками вже як-небудь самі.

Діставшись до вертоліта, снорків можете і не зустріти, обшукайте його - отримаєте вказівки на точки евакуацій, які необхідно буде відвідати для подальшого проходження гри.

МІСЦЯ ЕВАКУАЦІЇ: ПЕРЕВІРИТИ ТОЧКУ Б2

Опис: Судячи з даних, знайденим на вертольоті Вам необхідно перевірити евакуаційну точку, яка розташована на "Скадовську".

Проходження: Дізнайтесь у Бороди про військових.

Репутація

Опис: Зброю краще купувати у Шустрого: і якість хороша, і ціна нормальна. Наприклад екзоскелет можна купити ще на початку гри і підвищити свої шанси в боротьбі з противниками. Тільки от чекати доводиться іноді по два-три дні, але це не страшно, можна відіспатися поверхом нижче. Після надходження повідомлення, що замовлення зроблено, внесіть передоплату і заберіть товар.

Проходження: Але все не так і просто. Після чергової покупки до Вас пристане старий знайомий - Коряга. Він заявить, що це його зброя і зажадає повернути її назад. Краще йому відмовити, так як він вже не вперше обманює сталкерів - новачків, це може підтвердити Шустрий. Борода повідомить Вам, що Коряга хотів би зустрітися біля портових кранів. Йдемо туди. На місці його немає, а лише зграя бандитів. Все зрозуміло: Коряга вирішив помститись за відмову. Бандитів доведеться вбити, але це не так просто, як здається, тому заздалегідь потрібно запастися аптечками і патронами.

Після того, як Ви отримаєте досягнення "Гонець за справедливістю",Ваш ящик на Янові будуть додані речі, які таємничим чином зникнуть. Розібратися, що відбувається, допоможе місцевий лікар, який порекомендує Вам відправитися до сталкеру на вишці неподалік. Від нього дізнаєтеся, що Коряга (а це був саме він), попрямував до полустанку. Діставшись на місце, побачите цікаву ситуацію:Корч лежить на підлозі, а над ним нависає бандит Султана. Тип виявиться хамом, але вбивати його чи ні, вирішувати Вам. У будь-якому випадку інформацію про схованку ви отримаєте або від живого Коряги, або з КПК, який знайдете при обшуку його трупа.

ШУКАТИ НАБІР ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РОБОТИ

Опис: Техніку Кардану потрібні інструменти, щоб він міг покращувати Ваше і чуже обладнання.

Проходження: Перший набір знаходиться на території лісопилки. Щоб туди дістатись, Вам доведеться знищити купу ворогів. Пробравшись у будівлю, що в східній частині комплексу, на стелажах ви знайдете багато корисних речей: бинти, аптечки, набої. У кінці кімнати будуть потрібні Вам інструменти. Другий комплект знаходиться на цехах підстанції. Щоб увійти на територію, необхідно або вбити найманців, які там засіли, або пригостити їх  м’ясом. Щоб знайти інструменти, необхідно пройти повністю довге приміщення, повернути ліворуч і пошукати на ящиках.

Нагорода: Знижка на ремонт та модифікацію у Кардана.

ТРИ ТОВАРИШІ

Опис: Кардан просить довідатися про долю 2 своїх товаришів, з якими він сильно посварився. Щоб отримати квест, необхідно добре напоїти Кардана.

Проходження: Тіло одного з товаришів буде знаходитися з південної сторони аномалії Соснодуб. КПК, який знайдете у мервого, свідчить про те, що це - Шутнік. Труп іншого товариша знаходиться в печерах під Згорілим хутором. Судячи з КПК - це і є другий товариш - Баржа. Його костюм стане в нагоді при початковому проходженні гри.

Нагорода: знижки у Кардана.

СЕКРЕТИ, CХОВКИ І ПРОСТО КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

На Згорілому Хуторі можна знайти декілька цінних артефактів. Це можливо тільки за допомогою детектора «Валес».