Поклик Прип'яті: Проходження Прип'яті

Нарешті ми вибрались на поверхню. Так приємно перепочити від стрілянини. У Прип’яті ясний та теплий день. Раптом ми зустрічаємо військових. До речі про «Долг», схоже Зулусу не сподобалась ситуація, яка склалася. Варто застерегти, розмова з військовими буде довгою. Ось і командир Ковальський, який попереджає, що ситуація не з найкращих. Але турбуватись не варто, ми впораємось. Насправді, Зулус не залишив територію міста, а героїчно тримає оборону в східній частині будівлі старої школи №1. Тож потрібно туди навідатись та допомогти товаришу розправитись з монстрами. До речі, школа, яку Ви побачите, може Вам нагадати рідний навчальний заклад, у якому Ви провели найкращі роки свого життя. Потім слід пройти до Пральні, де й знаходиться табір військових. У майбутньому, коли всі будуть евакуюватись із Прип’яті, Зулус допоможе Вам, але про це пізніше.

Інструменти для калібрування

Опис: Чим раніше Ви модифікуєте обладнання, тим простіше буде проходження гри.

Проходження: У місті є два комплекти інструментів для модифікації.

Перший набір знаходиться в покинутій будівлі старого Універмагу. На карті його добре видно. Але проникнути всередину - завдання не з простих. Вам буде заважати зграя диких псів, які там оселились. У середині Універмагу потрібно знайти двері, які ведуть до підвалу. Слідуйте за тушканчиками або відкривайте всі двері, які знайдете. У кімнаті з жовтим столиком будуть потрібні нам дверцята. Спустившись  вниз по ящиках, ми знайдемо потрібний нам набір. Якщо спуститись ще нижче та не загинути від вогню, то серед аномалій можна знайти артефакт. Піднявшись сходами, ми опинимось неподалік універмагу.

Другий набір ми знайдемо на старому КБО. Діставшись до місця, ми будемо  пробиратися через аномалії на першому поверсі, підніматися на другий і там, можливо, вб’ємо бюргера. На лавках, під стіною, Ви знайдете набір для калібрування.

Ці інструменти потрібно віддати одному з відомих нам майстрів: або Кардану, або Азоту. Можливість подорожувати на інші локації з’явиться пізніше.

Невідома зброя

Опис: Полковник Ковальський пропонує нам прийняти участь в операції по знаходженню невідомої зброї. За його інформацією група «Моноліт» розташувала свій табір у західному корпусі госпіталю. Небезпечну зброю зберігає в себе їхній командир.

Проходження: Ваша бойова позиція знаходиться біля вікна. Спостерігаючи за трьома ворогами, дочекайтесь, коли вони з’являться на відкритому просторі та відкривайте вогонь. Не поспішайте обшукувати їхні тіла. Виплигуйте через вікно та йдіть до західного корпусу. На першому поверсі ви зустрінете групу бандитів, які сидять навколо вогнища та співають пісні. Раджу скористатись гранатами, щоб не затягувати з розправою. Підіймайтесь на другий поверх. Не розраховуйте, що буде легко, вороги вас побачили, тому будуть намагатися вбити. Використовуючи всю свою майстерність та декілька обойм, спробуйте провчити хуліганів. Навпроти східців є вихід на перехід між корпусами. Справа буде висока будівля, на верхівці якої стоїть монолітовець  із потрібною Вам зброєю. Щоб її отримати, потрібно вбити ворога. Стріляйте в нього. Не намагайтесь поцілити йому в голову, стріляйте в тіло. Головне, не припиняти вогонь. Поки Ви стріляєте, він не має змоги поцілити у Вас. Коли він помре, то упаде прямо Вам під ноги, і Ви зможете забрати зброю. Проте, вона пошкодиться від падіння і не буде працювати, отже, слід забрати і жовтий ключ-карту.

Далі Вам необхідно віднести зброю Ковальському, який запропонує звернутись до техніка. Так, як у Прип’яті немає потрібного нам майстра, то слід вирушати на інші локації . Дорогу Вам покаже Гарік, який знайшов наземний шлях.

Тепер можна перепочити від міста-привида і зайнятись іншими квестами на вже знайомих нам локаціях.

Нова зброя, за допомогою якої були збиті вертольоти, невідома місцевому техніку та Азоту. Як її відремонтувати, знає тільки Кардан. Але не поспішайте показувати йому знахідку. Він може знепритомніти. Поки Кардан буде без свідомості, можна перепочити на ліжку або ж виконати декілька завдань для місцевих сталкерів. Коли майстер прокинеться, то повідоме Вам, що ця зброя – гаусс – пушка(офіційна назва «Виріб №62»). Поки він працював, виробництво закрили, тому без додаткової інформації відремонтувати його не може. Свого часу Кардан працював у випробувальній лабораторії, яка знаходиться під аномалією "Залізний ліс", і ключ-карту від неї залишив собі.

Щоб потрапити в лабораторію на території аномалії «Залізний ліс», Вам необхідно знайти невелику будівлю, відкрити двері за допомогою ключа і спускатися вниз. Щоб пройти завалений сміттям коридор, треба розбити дерев'яний ящик, за ним "обхідний коридор" . Далі, у великому залі, Вас чекає зустріч з «псевдогігантом». Цей монстр дуже спритний і небезпечний на відстані більше 10 метрів. Вбити його не складно. Змусьте його йти на Вас, коли він почне рухатись, то повільно відступайте назад та відстрілюйтесь. Потім знову заховайтесь за іншим кутком та виманюйте звіра. Краще за все використовувати важку зброю, якщо такої немає, то підійде і дробовик. Повторюйте цей нехитрий маневр декілька раз, і Ви подолаєте мутанта.

Тепер необхідно дістатись  до лабораторії, яка знаходиться за стіною. Щоб це зробити, слід піднятись вверх по східцях. Далі у Вас будуть двоє сходів : одні ведуть до схованки (над дверним отвором, через який входили), другі - на поверх вище. Нагорі потрібно буде перелізти на протилежний бік залу і по вентиляційній трубі, в яку можна потрапити через квадратний отвір зверху, входимо у випробувальний цех. Там Ви знайдете потрібну документацію і побачите величезний прототип гаусс - гвинтівки, який слід забрати. Тепер можна вибиратися на поверхню.

Гвинтівку і документи віднесіть Кардану, він візьме документи і зброю, але йому потрібно трішки часу, щоб все полагодити:приблизно дві години. Кардан все ж закінчив роботу і тепер у Вас є дуже небезпечна снайперська гвинтівка, з якою проходження гри стане простішим.

У майстра також можна купити і набої для унікальної гвинтівки. Якщо йому віддати карту-ключ від лабораторії, то отримаємо декілька наукових аптечок. Тепер слід повідомити Ковальському, що завдання виконане.

Зникла Розвідгрупа

Опис: Ковальський пропонує Вам дізнатися, що сталося з розвідувальною групою, яка зникла після останнього сеансу зв'язку.

Проходження: Ковальський дає координати точки, куди треба слідувати. Після прибуття, на галявині Ви знаходите групу мертвих бійців. Необхідно повідомити Ковальському по рації, що всі мертві.

Скупчення моноліту

Опис: Ковальський просить Вас знищити групу бандитів «Моноліт», які знаходяться в магазині "Книги" і становлять величезну загрозу для військовослужбовців.

Проходження: Якщо Вам вдалося зберегти дружні стосунки з Вано і Соколовим при підземному переході  між Юпітером і Прип'яттю, то Ваші товариші приєднаються до Вас в домовленій точці поряд із пам'ятником.

Далі Вам необхідно знищити всіх противників, що ховаються у вікнах, та дістатися до закритої кімнати, що знаходиться на першому поверсі. Посеред неї Ви побачите декілька монолітовців, які знаходяться у трансі. Знищуємо їх та оглядаємо приміщення. Після огляду необхідно буде захищати ваших товаришів від місцевих собак та снорків. Якщо вдалось зберегти життя друзям, то вони Вам допоможуть у фінальній сцені проходження гри.

Зниклий вартовий

Опис: Ковальський втратив зв’язок з одним із своїх вартових. Необхідно розібратись, дізнатись, що сталось

Проходження: Ковальський відправляє вас у Гастроном і вказує на карті його координати. Потрапивши всередину, ми чуємо постріли та крики. Побачивши вартового, ми кидаємось йому на допомогу, але врятувати вже не можемо, бо контролер захопив його розум, вартовий помирає. Єдине, що залишається, - вбити мерзотника. Настав час скористатись новою гвинтівкою гаусс. Найкраще заспокоює контролера постріл в голову. Шкода, що не вийшло врятувати вартового, але ми помстились за його смерть. Зв'язавшись з Ковальським, дізнаєтеся, що і розвідувальна група, швидше за все, була убита контролером.

Додатково: Обійшовши будівлю, можна знайти вхід у підвал, у самому низу якого знаходиться РПГ та декілька набоїв для нього.

Один постріл

Опис: Коли Ви прибуваєте на територію Пральні, Гарік повідомляє, що бачив групу найманців та ледве втік від них. Також він чув, що вони розмовляли  про зустріч із замовниками, яка відбудеться на території покинутого гуртожитку.

Проходження: Вирушати одному сенсу немає, оскільки супротивники просто не прийдуть. Спочатку необхідно підійти до Ковальського Він запропонує або прибрати замовників, або розправитись з виконавцями. Краще всього вбити і тих, і тих. Це допоможе уникнути ще одного квесту, адже в будь - якому випадку доведеться вбивати всіх. Перед відправленням до гуртожитку військові видають Вам СВД. Гармата вже зарекомендувала себе і буде більш ефективною. Очікувати на бандитів доведеться довго. Ліхтарик ми змушені  вимкнути, щоб уникнути проблем. Спочатку з'являться найманці, за годину прийдуть і замовники. Вам потрібно буде знищити головного замовника та найманця. Вони будуть спілкуватися біля центрального входу. Досить зробити два точних постріли - і місія виконана. Решта ж бандитів, злякавшись, почне втікати. Найбільш сміливі забажають відстрілюватись, але недовго: вони також злякані, тож можна не турбуватись. Коли всі розбіжаться,  обшукайте тіла найманців. У головного замовника, Жербіна, знайдеться ключ - карта від лабораторії Х8. Ця знахідка полегшить виконання наступних завдань, які будуть зв’язані саме з цією лабораторією. Після обшуку прямуйте до Ковальського за винагородою.

Радіоперешкоди

Опис: Операція Фарватер зірвалась. Такий висновок робить Ковальский. Високий пріоритет отримує завдання налаштувати зв'язок з командуванням. Але через перешкоди радіосигнал глушиться. Необхідно вивести з ладу пристрій, який заважає сигналу.

Проходження: Ковальський дає Вам координати точки, в яку треба відправитись. Там Ви знайдете тіло бійця, який має вибухівку. По рації Ковальський передає, що джерело перешкод знаходиться в дитячому садку. Вхід на територію патрулює кровосос, якого помітно здалеку. Краще всього застосувати вже відому гаусс-гармату, щоб нейтралізувати потвору. Потрапити в будівлю можна тільки одним способом: використати вибухівку, знайдену у мертвого бійця. Установити її на дверях та відійти якнайдалі, щоб не пошкодити костюм. Потрапивши всередину, головне - зберігати спокій, адже картина, яку ви побачите, не з приємних. Садочок може справити незабутнє враження. Всередині будівлі буде літати декілька полтергейстів, яких можна вбити, розстрілюючи впритул, також необхідно ухилятись від предметів, які вони у Вас будуть кидати. Усередині дитячого садочку шукайте ящики, біля яких знаходиться жахливий малюнок на стіні. Їх потрібно розбити. В середині цих ящиків знаходяться набої для гаусс-гвинтівки, які знадобляться для подальшого проходження гри. Продовжуємо пошуки. Гуляючи по садочку, необхідно піднятись на верхній поверх, де Ви й знайдете величезну антену, яку рекомендується знищити за допомогою гранат . Після знищення,ви з першого поверху почуєте дивний звук. Відкривши холодильник, Ви побачите зниклого військового. З ним можна відправитися до Ковальського.

Невідомий загін «СКАТ»: дізнатись причину падіння вертольотів

Опис: Радіотехнік вловив невідомий сигнал неподалік пральні. Необхідно дізнатися більше.

Проходження: Опинившись на потрібній точці, ми дізнаємось, що сигнал рухається, але на горизонті нікого не видно. Йдемо до наступної точки - і ситуація повторюється. Прямуємо до наступного місця - і знову те ж саме. Доходимо до висновку, що об’єкт рухається під землею. Ковальський просить повернутися на базу, щоб допомогти відбити атаку невідомих. Нарешті на базі дізнаємось, що сигнал передавав легендарний Стрілок, який розповість про причини падіння вертольотів.

ЕВАКУАЦІЯ

Опис: Це остання місія. Після отримання інформації від Стрілка, військові зможуть вас евакуювати

Проходження: Наближається викид. Після нього потрібно терміново покинути базу, але спочатку треба поговорити з Ковальським. Він збирає весь загін, який є на базі, заведе всіх до точки евакуації. Ваша основна мета – це захистити Ковальського, та стрілку буде добре, якщо і інші бійці також не постраждають. Дорога до пам’ятника Прометею буде довгою та небезпечною. На шляху ви зустрінете безліч ворогів: монолітовців, мутантів, собак, зомбованих. Пробігаючи школу, треба особливу увагу звернути на медичний персонал. На них або на вас нападе контролер. Відбившись, потрібно привести медика до тями, давши йому аптечку. Але це ще не кінець: чим ближче ви до точки евакуації, тим більше супротивників вас оточує. Фінальна сутичка вражає: Ви з групою відбиваєтеся від супротивників, що оточили з усіх боків. Кулі свистять біля скроні, снайпери моноліту намагаються позбавити Вас життя, але ось і вертольоти - залізні птахи життя. Вертольоти сідають - і перед вами постає нелегке завдання: або подивитись кінцівку гри, яка може змінюватись у залежності від ваших дій впродовж всього проходження, або залишитись та продовжити пізнавати життя сталкерів.

Додатково: Однозначно слід відвідати школу і дві висотки неподалік.